.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاورمیانه جدید اسلامی برمبنای الگوی انقلاب اسلامی

فرماندارشهرستان نوشهر گفت: شکل گیری خاورمیانه جدید اسلامی برمبنای الگوی انقلاب اسلامی کشورمان تحقق می یابد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از نوشهر، سید هاشم فاطمی در نشست صمیمی با اصحاب رسانه های منطقه گفت : یکی از آرزوهای اصلی امام راحل (ره) مبنی برصدور انقلاب اسلامی تحقق یافته و بیداری اسلامی و خیزش قیامهای مردمی در شمال آفریقا ( تونس و مصر) و کشورهای یمن و اردن و... بر ضد حاکمان فاسد و ظالم و دست نشانده شان نشات گرفته از آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی کشورمان است. وی ادامه داد:تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با پیروزی قیام مردمی ملت مصر باعث خشم و ترس استکبار و صهیو نیست ها شد.

فرماندار نوشهر تصریح کرد :بیش از 3 دهه از انقلاب اسلامی می گذرد طی این سالیان دشمنان انواع دسیسه و فتنه را علیه نظام مقدس جمهوری صورت دادند. جنگ داخلی و ایجاد هرج و مرج در میان اقوام مختلف _ ترور شخصیت ها و مسولان نظام- تحمیل جنک 8 ساله - انواع تحریم های اقتصادی و سیاسی و... نمونه ای از این موارد است .

ولی تمامی دسیسه ها ی دشمنان باعث نشد در وحدت مردم و پیروی آنان از ولایت فقیه و رهبری خللی ایجاد شود . سید هاشم فاطمی در ادامه به موانع توسعه و معضلات و مشکلات شهرستان نوشهر اشاره کرد وگفت:رشد نرخ بیکاری 15 درصدی در منطقه بسیار نگران کننده است و بیشتر افراد فاقد کار مناسب از قشر تحصیل کرده و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند. وی یکی از علتهای رشد بالای بیکاری در نوشهر را عدم استقرار صنایع در منطقه دانست .

فرماندار نوشهر افزود: بیش از 75 درصد جغرافیای نوشهر در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی قرار گرفته و سازمان محیط زیست کشور نیز به همین بهانه با استقرار صنایع بزرگ و شهرک های صنعتی در نوشهر و کجور مخالفت می نماید و این معضل بزرگی برای رشد وشکوفایی اقتصادی و اشتغال زایی محسوب می شود.

سید هاشم فاطمی در رابطه با پروژه های دهه فجر امسال گفت: 43 طرح مهم عمرانی - خدماتی - تولیدی - بهداشتی - درمانی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 468 میلیون ریال در ایام ا... دهه فجر امسال مورد کلنگ زنی - اجرا و افتتاح قرارگرفتند . افتتاح خانه بهداشت روستای خاچک کجور - مرکز سنک شکن کلیه مرکز جراحی مهر نوشهر- ساخت مسمن مدد جویان نوشهر و کجور با 11 طرح - مقاوم سازی دبیرستان امام خمینی (ره) شهر پول کجور - بهسازی و توسعه امام زاده سید سیف الدین روستای پیچلو و افتتاح سالن ورزشی روستای بند پی نوشهر از جمله این طرح هاست. این نشست مطبوعاتی حاشیه ای نیز به دنبال داشت .

یکی از خبرنگاران از فرماندار نوشهر درباره احتمال کاندیدا شدنش در انتخابات سال آینده مجلس نهم شورای اسلامی با توجه به پخش شایعاتی در این خصوص در سطح محافل عمومی منطقه نوشهر و چالوس سوال کرد .

سید هاشم فاطمی در جواب سوال خبرنگار گفت : بنده سرباز انقلاب و نظام هستم ودر هر سمتی که تاکنون داشتم موفق بوده ام . فعلا در خدمت دولت اصول گرا هستم و تصمیم گرفتن برای کاندیداشدن در انتخابات بستگی به شرایط و موقیعت مناسب دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.